AKSI HARIMAU MALAYA

AKSI HARIMAU MALAYA :
PERSAHABATAN ; -
KELAYAKAN PIALA ASIA : 26

AKSI HARIMAU MUDA :

02 November 2012

LIGA S - Perlawanan Terakhir Harimau Muda

LIGA S
Perlawanan Terakhir
02.11.2012
 
Tampines Rovers FC (1)  VS (0) Harimau Muda
 
Siaran Langsung - Perlawanan terakhir skuad Harimau Muda di Liga-S bertemu pendahulu liga Tampines Rovers FC. Dalam tangan sasaran untuk tangga ke-5 liga telah tercapai.. Tetapi jika ingin lebih baik.. Tempat ke-3 adalah amat membanggakan, kerana ini kali pertama kita join liga Singapore ini dan telah menunjukkan keputusan yang memberangsangkan. Akhar-akhbar di negara republik berkenaan telah iktiraf skuad Harimau Muda ini adalah pasukan terbaik dalam penyertaan nya pada tahun ini. Tahniah HM!! anuuummm..
 
 
Untuk perlawaanan terakhir malam ini, Live di Astro Arena jam 8.00 mlm (2/11/2012) - jom beri sokongan. Jika perlawanan pertama bertemu dengan pasukan Tampines Rovers FC ini pada 13 Mei lalu, skuad HM tewas tipis 2-3, so harap malam ini boleh balas dendam, kedua-dua pasukan mengharapkan kemenangan untuk menjuarai liga (Tampines) dan HM (ke-3). Buktikan Malaysia Boleh!!
 
Kedudukan Liga-S sehingga 1 Nov.2012
 
 
 

1 comment:

  1. Kalah 1-0. Huhuhu, itu pun penalti kontroversi. Persembahan tbaaik! Wpun tanpa 7 tonggak. Cedera n d panggil skuad kebangsaan.

    ReplyDelete